اطلاعیه کتابخانه مرکزی در خصوص منابع امانتی دارای دیرکرد

قابل توجه اساتید، کارکنان و دانشجویان محترم دانشگاه کردستان

همانطور که مستحضر هستید در یک سال اخیر از یک طرف قیمت کتاب با افزایش بی سابقه‌ای رو به رو بوده است و از طرفی دیگر تیراژ آن‌ها نیز کاهش چشمگیری داشته است. اگرچه کتابخانه مرکزی  دانشگاه کردستان تاکنون وظایف خود را برای تهیه منابع علمی به نحو احسن به انجام رسانیده است ؛ اما با توجه به مشکلات پیش آمده در بازار نشر و بعضاً مراجعه چند برابری مراجعین به کتابخانه نیاز است تا همه اعضای کتابخانه دستورالعمل‌ استفاده از منابع کتابخانه را رعایت نموده و در موعد مقرر منابع امانتی خود را به کتابخانه بازگردانند. از این رو خواهشمندیم: 

  • به منظور بهره مندی یکسان همه اعضا از کتاب‌های کتابخانه، نسبت به بازگرداندن منابع امانتی خود که دارای دیرکرد هستند؛ در اسرع وقت اقدام فرمایید.
  • جرایم دیرکرد منابع امانتی تا تاریخ ۱۲ آذرماه ۱۴۰۲ مشمول بخشودگی کامل قرار می‌گیرد.
  • از تاریخ ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲ عضویت همه اعضایی که دارای دیرکرد باشند، مسدود خواهد شد و تا پرداخت کامل جریمه و بازگرداندن کتاب امکان ارائه خدمات به عضو امکان پذیر نخواهد بود.
  • برای اطلاع از منابع در دست امانت با نام کاربری و کلمه عبود خود (مطابق راهنما در پرتال کتابخانه) وارد سامانه کتابخانه lib.uok.ac.ir  شوید.
  • راهنمای ورود به سامانه و نحوه استفاده از نام کاربری و درخواست کتاب و راهنمای  تمدید  در پرتال کتابخانه به نشانی lib.uok.ac.ir موجود است.
  • در صورتی که برای ورود به سامانه با مشکل مواجه شدید یا حضوری به بخش امانت کتابخانه مراجعه نمایید و یا با شماره تماس ۰۸۷۳۳۶۱۱۴۱۲ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *